Někdy není třeba vymýšlet nic složitého a jen použít aktivity, které žáci znají. V následujícím pracovním listějsem udělal právě toto.
Vytisknětenásledující pracovní list pro každého studenta. Nejlepší by bylo vytisknout jej oboustranně.
Na začátku čtěte slovíčka ze seznamu a žáci je opakují. Pak nechte číst žáky samotné a opravujte jejich výslovnost.
Od této chvíle žáci pracují samostatně a snaží se vyřešit jednotlivá cvičení.
Ve cvičení B je křížovka.
Ve cvičení C mají žáci za úkol přeházet písmena tak, aby jim vznikla správná slovíčka.
Ve cvičení D mají žáci za úkol najít v osmisměrce všechna slovíčka z této lekce.
Ve cvičení E, žáci doplní chybějící samohlásky a slovo přeloží do češtiny.
Při své práci se mohou dívat do tabulky se slovíčky. Celý pracovní list zabere žákům asi 25 minut.
Najdete jej na