
Někdy autoři učebnice vytvoří lekci, ve které je třeba 50 nových slovíček. Tato situace nastala v Unitu 1B učebnice Project 2, 4th Edition. Upřímně nevím, jak tolik slovíček žáky v jedné hodině naučit. Myslím si, že nejlepším způsobem je opakovat slovíčka v několika po sobě následujících hodinách. A proto jsem vytvořil následující pracovní list:
Na první hodinu vytisknu stránku 1. Projdeme si výslovnost a pak nechám žáky vyluštit osmisměrku. Poněvadž první písmena jsou zakroužkovaná, celá procedura zabere asi jen 15 minut.
V následující hodině přinesu stránku 2. Žáci mají za úkol vyřešit křížovku. Při luštění mohou využívat tabulek ze stránky 1.
Ve třetí hodině donesu list 3. Tentokrát mají žáci napsat překlad slovíček.
Ideální by bylo do čtvrté hodiny donést test 🙂